
Klachten en verbeteringen
Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet helemaal tevreden bent. Indien dit het geval is kunt contact opnemen met uw KNO-arts. Er wordt een gesprek ingepland om uw klachten of verbeteringen te bespreken. In een open gesprek wordt er gekeken waardoor uw ontevredenheid is ontstaan en wat we kunnen doen om deze ontevredenheid weg te nemen. Ons doel is het om het naar tevredenheid op te lossen en te leren van uw klacht.
Wanneer het niet lukt om er samen met uw KNO arts uit te komen kunt u de vraag voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U kunt contact opnemen via onderstaande gegevens.
Contactgegevens Klachtenloket Zorg
Telefoonnummer: 070-310 53 92.
E mail: info@klachtenloket-zorg.nl.
Mocht u ondanks de tussenkomst van de onafhankelijke klachtenfunctionaris niet tot een goede afhandeling komen van uw klacht dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl